PLIK 38420/53125 |
|
|||
|
Komentarz 1 do 17 z 17 Strona: 1 |
|
|||
3 - Dobrze
|
|
|||
Druty można wybaczyć ale podstawowe błędy w kadrowanie nie. Poczytaj coś na temat teorii kadru, parę podstawowych zasad.
|
|
|||
4 - Świetnie
|
|
|||
3 - Dobrze
|
|
|||
3 - Dobrze
|
|
|||
4 - Świetnie
|
|
|||
heniobe napisz może, co ci się nie podoba w kadrowaniu (tak jak poprzednio zrobił to voovoo2) , bo komentarze w stylu kadr do de.. itd. i to od osoby, co nie ma żadnej fotki w swojej galerii niewiele tu wnoszą i jakoś nie bardzo mnie przekonują. Za chwilę wstawie następne foto a ty znowu będziesz niezadowolony. Co do podstaw kadrowania to poczytałem o tym trochę, jeszcze zanim w me ręce trafił pierwszy zaawansowany kompakt. Właśnie, dlatego wstawiam tu fotki, aby się czegoś jeszcze od was dowiedzieć, bo teoria teorią a zdjęcia zdjęciami.
|
|
|||
4 - Świetnie
|
|
|||
Z tym kadrem to może jest dobrze bo motocyklista leci prawie do przodu w stronę fotografa, czyli raczej nie ucieka z kadru, ale myślę sobie, że w związku z tym łatwiej jest kadrować motocykl, który powinien zawisnąć na chwilę i dlatego wolał bym go przynajmniej w centrum. Ekspertem nie jestem
|
|
|||
Tofil - żelazna zasada , wiecej z przudu niż z tyłu. Osoba na zdjęciu ma "mieć czym oddychać" , ma wchodzic do kadru. Nie ma obowiązku wstawiania czegokolwiek do galerii.
|
|
|||
No widzisz heniobe, jak chcesz to potrafisz . W tym kadrze motocyklista porusza sie w kierunku skierowanym w dół kadru a nie w prawo. Z prawej strony kadr cięty jest tuż przy stojącej osobie z obsługi, która ni jak nie pasowała mi do całości. Pomyślałem sobie tylko, że może jak bym dodał trochę dołu, na którym widać jest dalszą część toru to może kierunek zostałby bardziej zauważony. Dzięki za komentarze.
|
|
|||
4 - Świetnie
|
|
|||
4 - Świetnie
|
|
|||
4 - Świetnie
|
|
|||
4 - Świetnie
|
|
|||
4 - Świetnie
|
|
|||
4 - Świetnie
|
Komentarz 1 do 17 z 17 Strona: 1 |